dagen på tävling!

Så!
Nu har jag fixat bilderna och pluggat lite. Tänkte uppdatera lite med bilder, resultat och sånt från idag (:

Jag och nora gick upp vid åtta, käkade frulle och fixade oss innan vi knatade till bussen vid nio. Johanna kom till fruvik och lämnade hundarna till hennes föräldrar samtidigt som hon plockade upp oss. Så bar det av mot Solna! vi Kom dit, gick till seketeriatet och startanmälde och sen kollade vi på lite ekipage innan Johanna gick banan. Sen gick vi ner till hästen, fixade henne och så red johanna fram. Olivia såg finfin ut! Träffade erik också, från http://equetrianguys.se (: Sen gick vi till framhoppningen och olivia hoppade skitbra! Johanna var supernöjd och skitglad! :D Sen så gick vi in till banan, Olivia hoppade super där med. Blev lite fel på två hinder, så det vart två pet. Men fyfan var fin olivia va ändå (: Johanna var glad efter banan också. Sen så var det ingen idé att ställa in olivia i transporten, så nora fick hålla i henne medans jag och johanna gick banan. Sen så red johanna fram, inte alls länge, sen hoppade hon fram och olivia såg fin ut nu med. På banan så hoppade hon fint, på 5an så laddade olivia mot ett räcke, men det var fel hinder så då blev hon lite på/av och stannade... Sen sista hindret så vart det ett pet, men det var sjukt bra jobbat ändå! Bara att ta nya tag mot hufvudsta den 8 maj! (:

Vi lastade och så åkte vi hem. Stannade på vägen och köpte en muffins och dricka! Dom släppte mig i grantomta och jag gick ner till nora och hämtade mina grejor, sen kom m&p och hämtade mig, så åkte vi hem :p
finafina olivia och johanna (:


Fotograf: Sofia Nordin (jag) | Kamera: Nikon D80 | Modeller: Johanna och Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0