Stup rakt ner i vattnet, nejtack

Hej!
Idag chillade vi vid poolen ett tag, typ till tolv. Solade ryggen hela tiden, eftersom jag hade en rand mellan rygg och mage, alltså verkligen en rand. Fult som fan! menmen, typ allt av det försvann....
Sen pallrade jag mig hem till lägenheten och gjorde mackor till alla. Sen bar det iväg mot Puerto Rico. Det gick bra, smala vägar osv. Menmen, vi överlevde! Sen åkte vi ännu längre upp i bergen, typ 1000 meter ovanför havet, inte lika högt som igår, men här stupade det RAKKKKTTTT ner! Sen åkte vi tillbaka och kom hem vid fem typ. Nu ska vi väll chilla ett tag och sen kanske vi skulle åka tillbaka till Puerto Rico för att käka middag, men det får vi se hur det blir för morfar orkade inte köra mera bil och vi får inte plats i en bil osv. Haha., men det blir nog bra :)
Imorgon vet jag faktiskt inte riktigt vad vi ska hitta på.
Kanske skriver mera ikväll!

PUSSS
"våran" pool. det är den poolen som ligger vid vårat hus :)

godermorgon!

Hejhej! :))
VIsst är jag flitig på att blogga även fast jag är utomlands? :D
Gick upp vid nio idag, vilket inte var så bra haha. Det är typ då det är svårast att käka frukost eftersom det är mest folk då, gick upp ensam eftersom att mami och papi redan käkat och johan orkade jag inte vänta på :p Fick iallafall vänta en stund på ett bord, sen satt jag där och käkade själv, måste sett fett wierd ut ;)
Nu sitter jag iallafall ute i receptionen och kollar på datan, ska gå ner sen då mami och nahoj kommer ;)
PUSSAR

bergsgetter

Tjoobre!
Imorse väckte papi mig och nahoj typ nio kanske? Då sa han att vi skulle åka om 30 min, OUPS... Klädde på mig, sprang upp och kekade frulle osv. Sen så bar det iväg upp i bergen. Alla utom johan, han stannade på hotellet :p Det var en upplevelse, vill jag lova. Slingervägar hit och dit, gick som serpentinbågar 2000 meter upp :p Men det var tuuuufft! ;D
Sen kom vi hem typ fyra kanske? Då hoppade vi i poolen, solade lite (typ en timma...) och sen gick jag å duscha. Vid sex åkte vi till Atlantico (ett köpcentrum) och shoppade. Käkade middag på någon slags grej haha. Vet inte riktigt vad det var, men lite blandat. Sen handlade vi mat på Carrefour, typ världens största matgrej haha. SKIT mycket. Blev rätt mycke :p Jag och pappa släpade ner allt till bilen, för mami och nahoj skulle kolla en annan grej. Jag kommer inte behöva träna på flera månader, fyyyfannnnn va jobbigt det var!!
Sen åkte vi iallafall hem och nu sitter jag här. Just nu åker det lite folk ifrån hotellet, engelsmän :p
Köpte några linnen, ett par jeans och lite såånt :) Najs!
PUSS

jag vet att ni älskar bilder!

hejhej :D
Dagen har väll varit chill. Började den vid poolen till typ halv två. Badade och steekte hela den tiden :)) Sen så käkade vi frulle innan vi tog våran söta lilla hyrbild till Las Palmas, ingen hitt. Gick in i världens tråkigaste köpcentrum... BARA massa märkesgrejor för typ miljoner euro >< Så vi åkte därifrån och vidare till ett annat köpcentrum :) Där var det myyycket bra och billigt :D ME like!
Kom nyss till hotellet, så ja. Det var min dag idag. Köpte lite smått, några linnen och tröjor bla :)
Men nu tänkte jag ladda upp lite bilder :))
HAHAHA huge fail! Skulle ta kort på Clownen som stod på muren, men hade helt fel inställningar, drog undan kameran under tagningen osvvvv... Men den vart ganska effektfull ändååå :))
Under öken (strand) promenaden :)
På sanddynorna i öknen :)
Halvbad i havet :)
flowerpower ;D
Det var lite gulliga bilder, eller hur? :D
Är ni avis? ;D
PUSSSS

Godmorgon!

Hej! :)
Har nyss käkat frulle, mycket gott! Speciellt frukostbuffé (y)
Ska strax gå ner till poolen och soooola :) Najs gånger 100000. Men ja, det finns lixom inte så mycket mer att göra på dagen här, eftersom att alla affärer osv är mycket bättre på kvällen. Typ igår kväll, vid halv sex-sju var det typ inte en kotte i någon affär. Sen efter nio var det proooppat i köpcentret... Rätt kul igentligen ;)
Men somsagt, ska gå ner till poolen nu och så.

åh nytt folk!

enisss! :)))
Idag har det inte blivit så mycket, internet har inte funkat som det ska :p Menmen.
Har iallafall legat och steeeekt nere vid poolen idag typ mellan tio och tre kanske :p Sen så gick vi in och fixade oss, duschade och lite sånt. Åkte sen taxi bort till Y.... (minns inte vad det hette ahahahah) Nått köpcentrum iallafall. Gick runt där en stund, köpte ett par Converse, vita, för typ 300 kr :p
Sen så "fikade" vi, köpte dricka på en liten bar. Asmysig, killen i baren var jättesnäll och snygg (y) Efter det tipsade han oss om en resturang, så vi gick ner dit och åt. ASgod mat, verkligen! :D
Sen kollade vi runt lite till och tillslut gick vi tillbaka till den där baren. Shit alltså, fyfan! Det var en kille som var utklädd till tjej, såg typ ut som Lady Gaga. HAHAHAH. det går lixom inte att förklara hur kul det var, och jag var SVINrädd! Jag skojar inte...! Iallafall så fikade vi där och sen åkte vi hem :)
Nu sitter jag uppe i receptionen, ska snart gå ner till vårat hus :)
I know you like it ;) Ser inte alls brun ut på bilden, men aa!

dag fem eller sex?

Hahahahah. Jag håller inte koll på vilken dag det är längre... ;D
Sitter iallafall utan för frukostbuffén och bloggar. Det är chill! har precis käkat frullebulle och så, idag ska vi typ bara vara på hotellet, sola och bada. Känner för att bli ännu lite mera brun you knoooooow ;D Haha. Nej men pappa är typ stensjuk. Förskyld och sådäär ><
Men jag mår toppen :D
Nu ska jag gå. PUSS
våran bungalow :)

punkt slut

Hejhej!
Orkar inte blogga idag, och så är det ;D
HAHAHA. Vi har iallafall varit på marknad och sen stekt vid poolen. Kom nyss till hotellet efter en middag vid stranden :)
Menmen, det var allt från mig idag.

tjenaretjenaaa

Det här skulle publicerats igår morse :)))) Men ni får det nu! Detta är alltså inte om idag (Y)

Godmorgon!
Nu har jag precis käkat frukost, ska strax åka iväg på marknad tror jag. Med taxi, eftersom det inte gick några bussar. Är fett deppo, det finns inga snygga killar på hotellet. BIG MINUS!
Men aa, annars äre väll lugnt, klarblå himmel och sol.
Hare bäst ni där hemma i sverige!
PUSSS

slutet på dag fyra

Hej!
Är helt galet trött osv. Vi har iallafall varit nere vid stranden och käkat på en urusel resturang... Fick maten efter 50 minuter och då gick den ändå knappt att äta. Eller min gick, men de andras gick inte. Efter många om och men betalade vi och gick hem. Då kommer mamma, pappa och johan på att dom MÅSTE spela minigolf på vägen hem + ta en fika... Så dom fikade och sen gick jag, mormor och morfar hem. Orkade inte med det.
Nu sitter jag här, ska typ gå och sova nu.
Menmen.
bild från nu, halsbandet är nyyyyttt...

dag fyra, snygg bild

Hej :)
Imorse bar det av längs hela stranden. Bort till Playa de Inglés, vilket är ungefär 7 km. Det gick great, bara det att de blåste som faaaaaan hela tiden. Sanden (från öknen) lixom piskade på benen, och hela jag var sandtäckt efteråt :))) Menmen, det var en upplevelse de med :) Sen tog gamlingarna en öl och jag en cola innan vi åkte taxii hem :) Då gick vi direkt och badade i poolen. Fanns dock inga solstolar då, så jag gick runt varv efter varv runt typ 3 av poolerna. Måste sett assjukt ut (Y) Haha. Men tillslut hittade vi två stycken , så då låg jag och johan där och gassade ;) Badade imellan åt och studsade våran Waboba ball i vattnet hihi (A) :)
Sen så solade vi till typ halv fem kanske, då gick vi (jag) upp och duschade och nu sitter jag här uppe i receptionen :) Galet chill!
Nu ska vi typ gå till stranden (dit vi var och käkade igår). Johan ska bestämma resturnag idag :p Sen ska vi typ gå i nått köpcentrum eller vad dom gaggade om :)
Men nu ska jag gå. PUSS

början på dag fyyrraa :)

Hejhej!
Hittills har jag bara käkat frulle och så, inte så mycket mera :) Vet inte riktigt vad som händer idag, antingen ska vi gå genom öknen till Playa de Inglés :) Det är rättt långt, eller ja. Inte jättelångt, men det är piiissssjobbigt att gå igenom öknen eftersom man sjunker ner i sanden, asjobbigt :)))) Hihi. Om vi inte går till öknen ska vi nog bara vara kvar här på hotellet, sola, bada och chilla :)
Har inge mer att skriva, hörs lite senare :)
Juuuuust nu ;
I en annan del av öknen ;)

cppppppp - dag tvååå

Hallojj!
Idag har vi legat och pressat hela dagen vid poolen typ, har även varit och gymmat en kortis :p Annars har jag inte gjort så mycket. Käkade lunch hemma idag, M&P hade varit och handlat fooodie :))
Idag har det varit sjukt varmt, underbart!
Nu ska vi iallafall ner till stranden och käka middag, eller ja. Om typ en timma :) Det blir grejt. Men nu ska mamma ha datorn, så här får ni ett par underbart vackra bilder från de två första dagarna :)
PUSSSS

har tråkigt!

hejhej :D
Sitter vart? Jo i receptionen HAHAHA.
Har vart och käkat vid playa de inglés tror jag de hette :p Var typ fyra kilometer att gå, suck. Men det gick bra, som vanligt! :) Gick i ungefär en timma och sen så hittade vi en italiensk resturang, käkade en pissa :) Det var muuumma! Vi satt iallafall en stund, men sen var vi tvungna att gå eftersom morfars öron inte orkar för mycket och det skulle vara värsta showen där :p Linda rosing var där och käkade, sen skulle det vara "ABBA" och "Elvis" framträdande :p Menmen, haha. Tog en taxi hem, grymt skönt att slippa gå!
Kom till hotellet för inte så länge sen, kollade lite på någon fågelshow dom hade nere vid poolen, men det fanns inga ittplatser så vi gick hem till mormor och morfars bungalow och där "fikade" vi :p Haha. Johan, pappa, morfar och mormor drack kaffe och kekade chocolate :p Annars vare inte så mycket mer. Jag tyckte det var tråkigt så jag tog datorn och gick upp :):)
Menmen, nu ska jag skriva klart och gå ner till vårt boende :)
PUSSSPUSSS
just nuuu

snabbbis

hejhej :D
Sitter uppe i receptionen nu igen, haha.
Efter att jag skrev har vi varit nere i andra delen av hotellet och käkat lurre, riktigt gott ! Sen har vi mest legat vid poolen, på eftermiddagen blåste det rätt rejält, men inte så mycket satt det inte gick att vara ute :p Solen kom lite till och från, ibland tittade den fram :) Nu är det iallafall sol ute :) Hittade nyss webbkamera på datan, så nu kan jag ta lite bilder på mig iallafall och lägga ut här :))) Har iallafall precis duschat, klätt på mig osv :p Så sitter här fräsch och nyduschad (Y) det gillas!
Ikväll (typ åtta) så vi gå till ett ställe som jag inte minns vad det heter :p HAHAHA. där ska vi iallafall käka mat ossååå :) Är fett taggad, aaa gereeej! Typ aslångt att gåå...
Kan berätta en till sak, det finns ingen AC i vårat hus, så det är PISSvarmt där inne och sen så är sängarna som betongplattor HAHAHAHA. Stenhårda ><