hann inte blogga igår...

Hejhej! (:
Hann lixom inte uppdatera igår haha. Eller rättare sagt, jag orkade aldrig uppdatera (;

Började med att jag väntade på fyrabussen i en timma typ, det var hyffsat segt. Jag åkte iallfall buss med jessica och nattis. Haaha, flum.se! Vi gick till stallet, bytte om och jag packade alla grejor, sen gick jag ner till norra. Väl där nere så mockade jag, sen borstade jag henne och så sadlade och tränsade jag innan vi gick ut. Satt upp och sen skrittade vi till travbanan. Det var väldigt bra underlag faktiskt. Skrittade lite innan jag travade ett varv, sen galopperade jag luuuugnt ett vrav (eller försökte iallafall) Haha. Sen skrittade jag lite innan hon fick gå i ett lite mera framåt tempo i galoppen, (pigg som satan var hon) efter det så travade jag lite innan vi skrittade av och gick bort till stallet igen. Duktig var hon, men lyssnade inte så bra haha. Sen så fixade jag henne, stoppade in allt i skåpet, gjorde kvällsmaten och hennes höpåsar. Sen så lastade vi lilleman och åkte iväg till sandö för hoppträning.

Jag och nora tog varsin vovve, (alfons och alice) medans johanna tog lilleman såklart =) Haha. Det började såklart regna när vi kom dit och hoppningen var utomhus >< Lyckat! Not. Jag och nora satt där, med två hundar som vägrade vara stilla under ett vintertäcke och filmade när johanna hoppade. Lilleman är så jävla fin, :D
Sen vi kvart över åtta så lastade vi pållen och sen åkte vi. Johanna släppte oss i hemmesta och vi gick till bussen. Pappa hämtade mig där sen. Kom hem vi kanske typ nio? Så jag orkade inte blogga =) Haha
Men nu ska jag städa i mitt rum, gäster imorgon :D
Pussen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0