hoppning för uffe

Hejhej :D
Åkte till stallet direkt efter skolan idag, med jessica, hennes mamma och nora! (: Först gick jag och nora upp och bytte om på ridskolan, fick låna nattas ridbyxor (som vanligt haha) Sen gick vi till privat, jag hjälpte jessica att fixa prillan medans nora mockade+gjorde hö åt tinus. Sen så fotade jag nix en snabbis i regnet till passgrej och sen gick vi ner till norra. Först upp till stallet och fixa lite med ariel, mockade och borstade av henne. Sen gick vi till ridhuset och kollade när jessi och ulla hopptränade. Såg finfint ut! (:

Vid halv fem gick jag upp till stallet igen och fixade ariel. Hon är så gullig så :') Fixade sadeln med stigläder och sånt eftersom den är ny (: Sen så tränsade jag och så gick vi till ridhuset. Allt gick finemang idag, hon bjöd mot hindrerna, hoppade väl och var lagom pigg och glad! (: Supernöjd. Sen så gick vi med hästarna och plockade undan hindrerna och sånt. Efter det så gick jag upp med henne och fixade. Putsade sadel och träns när ariel var färdigputsad. Så stoppade jag in allt i skåpet, gjorde hö och så åkte vi hem! (:
Film kanske kommer senare, vi får seeeeeeeee!
Pusss <3

Kommentarer
Postat av: Anette

kul att hoppa när hon är så pigg? I dressyren blir hon helt odräglig när hon är på det humöret

2010-04-21 @ 21:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0