stressig dag

Heeey! :D
Först var det skolan som gällde, sen klätterverket och sist möte med en komunalpolitiker. (mer om det i min vardagsblogg) Efter mötet med komunalpolitikern åkte jag direkt till stallet med mamma. Tog ut ariel i gången och så borstade mamma henne medans jag fixade kvällsmaten och hämtade grejorna. Kratsade hovarna och sen så satte jag på tögkörningsgjorden och så tränsade jag.

Först gick vi bara till travbanan och sen tillbaka. Gick in på banan och longerade henne lite, gick väll hyffsat. hon sökte sig framåt i båda varven. Körde inte så hårt med henne eftersom det är hoppträning imorgon :D Ariel var pigg, som en liten möööööört :D Haha, men hon är gullig. Hon var typ överlycklig då hon fick morötter av mamma (y) Sen så fixade jag henne, (mamma hade mockat och gjort hö, gullig som hon e!) plockade in alla saker och så åkte vi hem (:
Nu ska jag typ sova, puuuuuusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0