tävling idag på sandö

Hallojj!
Har inte orkat uppdatera förns nu haha, har suttit med nytt inlägg uppe hur länge som helst, men jag har inte pallat haha. Nu får ni reda på hur det gick iallafall =)

LD - Framridningen och framhoppningen var hon klockren, så jävla nöjd. Hon hoppade skitbra på alla hinder och var superglad =) Sen på banan ska vi inte prata om haha, jag hoppade fel hinder - två gånger >< Haha, jag dör, klantarslet her self lixom =) Aja, bara att ta nya tag och ladda inför nästa klass (:

LC - Hon var fin på framridningen och framhoppningen även nu, men lite seg. Hade ett spö med mig och det funkade super. Hoppade fint och luftigt. På banan sen så kom jag ihåg banan hahahahha. Men sexan till sjuan var rätt klurig, ariel var stark som en oxe och vi han inte riktigt svänga upp och komma in på bågen. Så vi la en volt och fortsatte. Klockren på alla hinder, fina hesten <3

Nu laddar vi mot hufvudsta, den 9 maj :D
Puss


Båda bilderna är från LCn (:

Kommentarer
Postat av: S

Hufvustad är såå fint!Var och tävlade där i helgen ;) fin anläggning:) hoppas det går bra!

2010-04-28 @ 20:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0