terräng med johanna!

Halloj :D
Efter skolan så sprang jag och jessica hem till mig först, lämnade ryggan och så hämtade jag kameran! Så gick vi ner till centrum igen och där plockade johanna upp oss. Det bar vidare till stallet där vi slängde in alla saker i transporten, bytte täcke på hästen, satte på transportskydd och så innan vi lastade henne och åkte. Stannade på donken och köpte middag i mölnvik också, sen åkte vi mot runsten. Johanna skrämde mig och sa att bilen knappt hade någon besin kvar, och vi var typ mitt ute i ingenstans >< Haha, aja vi kom fram iallafall, tog ut olivia och började fixa henne, johanna broddade henne och så. Sen på med alla skydd, sadel och träns. Så bar det av till terrängbanan! Och fyfan va stor och fin den var!! :o skulle inte direkt tacka nej till en sån bana ute på evlinge!

Aja, dom började hoppa lite och det såg finfint ut (: SÅg skitkul ut, skulle också vilja åka dit och hoppa! :D Red väll i lite mindre än en timma, så varvade dom ner hästarna innan vi begav oss till transporten och så broddade johanna av, tog av allt, slängde på täcke och transportskydd. Så lastade vi och åkte hem (: Stannade och TANKADE på vägen hem också, välbehövligt!

Johanna släppte mig i grisslinge där pappa väntade, vi åkte hem och jag gick och la mig nästan direkt (:
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0