trött på hästarna idag haha

Hejhej!
Åkte till stallet med fyrabussen, käkade först mat i cafeterian och sen så gick vi upp till privat, gjorde hö och mat åt adde innan jag mockade. Det gick rätt fort och ändå mockade jag rätt noggrant! Torvade även en kärra. Sen så borstade jag honom, han var lite lerig, inte så farligt! Så satte jag på benskydd, sadlade och tränsade. Gick ut och satt upp, red ut med nattis - parodie och anki - royal :p Skulle ner till bommen vid båtis, men nej, ingen av våra hästar går >< Så kom vi iväg mot ladan istället, men vid avtagsvägen där så vägrar dom att gå igen, och då menar jag verkligen VÄGRAR. Så jessica och april blir våran räddning, dock skulle hon bara till masten och vi skulle till bommen vid området... Så fick backa adde lite och sen gick parodie, då gick det bra. Sen började hon vända och lätta så då vände vi haha. Ville inte att någon skulle bli sparkad eller så "/ Så vi skrittade tillbaka till volten, fick sitta av eftersom att ingen häst går in dit heller. Men sen gick det bra, adde var finelin och superduktig i traven. Inga krav = rakt spår. Sen skrittjobbade vi lite innan vi gick hem. Borstade av honom, fyllde på vatten, gav honom mat och sånt innan jag väntade på nathalie som var superseg haha. Sen så gick vi upp och bytte om och sen åkte vi hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0