dag i sigtuna

Hallojj!

Åkte ju somsagt till Felicia, skulle fota henne och Fury. Men det blev inte riktigt så :) Haha.

Vi kom dit runt kvart i tolv, skulle hämta Fury i hagen då ägaren frågade om Filla ville rida Figge också. Eftersom vi hade planerat att ta tio över ett bussen hem så skulle hon inte hinna det. Så då fick jag rida honom :) Mickis kom förbi och då fick hon fota oss lite när vi red haha. Hämtade in hästarna, fixade dom och sen skrittade vi iväg till rakbanan som dom kallar det haha :) Figge var helt grym, alltså han var jättegullig på alla sätt och vis :) Han är typ c-ponny (rätt liten!! haha) Började trava fram lite och sen lite jobb på volten längst ner. Han var dutti! När vi ridit klart upptäckte vi det stora misstaget att klockan var fem i ett, höhö! Ingen chans att vi skulle hinna till bussen! Så vi fixade hästarna, dom fick käka och vi gick ut och fotade lite. Sen fick dom gå ut och då fotade vi dom, sen fotade vi fölen en stund innan vi gick. Hingstfölet som jag tror heter Caspian? var iallafall jättegullig, supersocial och inte aalls rädd! :)

Sen tog vi tio över trebussen till sigtuna station, buss till märsta, pendeln till tcentralen, tbanan till slussen och sist bussen till gurra c. Det tog mig en och en halv timma att åka hem från slussen idag, trafikolycka vid skurubron, så vi satt i kö, inprincip stillastående enda från nacka forum >< Jag sov typ rätt länge, sen när jag vakna trodde jag att jag hade missar gurra, men i själva verket var jag vid forum HAHAHA.

Filla på Fury och Jag på Figge :)


Så jävla söt :)


Nej inte alls söt eller såååå?

Om han hade vart stor dponny skulle jag köpt honom, han var skitrolig att rida haha :D

Fury :)


Caspian :D

Mer orkar jag inte skriva! ;) Har hänt en del mer, men det orkar jag inte skriva om :D
Puss

Kommentarer
Postat av: cecilia

hej, var någonstans står olsson? (fingal, figge) :) det är ju maxines gamla ponny! och han är skitsöt!

2010-09-04 @ 20:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0