heeeja meej

Halloj ! :)

Vaknade upp hos elsa imorse med nattis och henne haha. Sov så jäkla bra på hennes stenhårda planksäng! Det låter helt sjukt, och ja, det är helt sjukt! Varför sover man så himla på på en hård planksäng med en stört tunn madrass? :s Haha ja nog om det! Julle ringde iallafall och väckte oss typ tio? Haha. Sen så låg vi kvar en stund, jag somnade om och vaknade lite senare. Gick upp och åt frulle, sen kollade vi på top model 4 innan vi (elsa och nattis) städade elsas rum.. (jag sov på julles säng höhö) Vaknade efter en stund och då var klockan typ kvart över ett HAHAHA stört fail på mig! Vi plockade ihop det sista, sen brummade vi till nattis gus på mopparna :) Kollade lite på tv, käkade nudlar och lite sånt, sen åkte jag och nattis till stallet på nathalies braiga moped :) Den startade faktiskt på första EL-STARTEN och gick som en smääck hela vägen! :)

Väl framme i stallet så hämtade vi parris i hagen, bytte om bla. Sen gick jag ner till norra, insläppet började precis så lilleman kom in perfekt tid, hade hunnit göra hans kvällshink, höpåsar och mockat :) Så jag började borsta och fixa honom, sen typ tio i fem började jag sadla och göra allt klart. Tränsade sedan och skrittade ner till ridskolan.

Dom var lite sega därnere haha. Nej de var så gulliga sååå! :) Började rida fram och han var lite spänd och springig, ville inte riktigt så som jag haha. Sen började vi hoppa på en åttvolt, det gick väll rätt bra. Efter det så hoppade vi igenom tre kominationen några gånger och några språng på trippeln :) Det gick osså bra! Iallafall så avslutade vi med en bana som vi sedan hoppade två gånger! Lilleman var duktig, vart typ några konstiga språng, men allt pga mig haha ;) Sista banan låg väll på en meter hållet, nått högre, nått lägre kanske :) Är iallafall nöjd, första gången jag hoppar på honom också :)

Skrittade ut en sväng med julle-mavven och nattis-parris :) Sen var jag tvungen att springa upp i cafeterian som äntligen har öppnat för att köpa en dricka, så sjukt törstig :) Sen gick jag ner till norra med lilleman = skavsåååår :( Fixade honom, sen gick jag upp till södra och åkte hem med nattis :)

Fixade med ariel också, en liten tur :) Hon var snell och duttig :)

Bilder får ni kanske imorgon, ingen fotade med min kamera men det var andra som fotade :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0