jobbaaat idag

Heeej!

Gick upp sex idag typ, det var gryyymt segt! >< Åkte till stallet vid halv sju. Nattis var redan där och vi började fodra hästarna, dvs Frea, Latifa och Holly (som står inne på natten) och sen la vi in alla andras höpåsar. Sen kom julle, så släppte vi in hästarna, fodrade kraft och sen började vi mocka. Det gick fasligt fort idag med allt, verkligen. När vi inte hade så många boxar kvar så kom vi på att holly och latifa skulle ut till brandjannehagen, så jag och julle släppte ut dom :) Sen så typ var dom klara med mockningen (issa och natta) så vi torvade en box innan vi typ fikade? :p Sen började vi sanera zvans (från flugägg, blöööööh), hjälpa barnen och lite annat smått. Klockan 11 fodrade vi lunchhöet och sen så hittade vi på lite småsaker. Tjugo i tolv käkade vi lunch, sen gick vi ner och hjälpte barnen och fodrade kraft och betfor :) Sen slutade jag :p

Då gick jag med elsa upp och åt (höll elsa sällis) och sen gick vi upp till privat där julle tvättade zvarre :) Hjälpte henne lite innan vi gick hem till viktor och hämtade alicia. Dock följde Sessan (katt) med ända upp till stallet så vi fick gå tillbaka med henne >< Då försökte Elliot (andra katten) följa med och var sååå jobbig! Haha. När vi äntligen kom tillbaka till stallet så typ åkte vi hem? Hahaha.

Nu har jag precis duschat och ska snart föna och platta håret, ikväll blir det tjejkväll hemma hos issa :)

F R I H E T !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0