gäster

Hallojj!
Kvällen idag har vart rätt najs faktiskt! Fam. Dypbukt har vart här, eller alla utom alex. Vi käkade mat, (mat och mat, det som gick att äta för mig!) snackade om massa olika saker och sånt :) Det var kul. Pratade mycket om gamla minnen, från typ övik. Då vi alla var där uppe, fyfan va kul vi hade alltså! ;D Saknar det lite faktiskt... Dom åkte hem runt kvart i ett, ska nog sova nu faktiskt... Är rätt trött (a)
Kramiis

från v. Pontus, Andy, Calle, Jag och Milla :) Typ övik 2005. Små och söta var vi då iallafall =)

Kommentarer
Postat av: Victoria Asén

SV: Härligt med långt bete :) Jag gör samma sak, min häst står ensam i en gigantisk sommarhage och så rids hon på kvällen, det gillar hon :)

2010-07-17 @ 09:17:46
URL: http://flyingchanges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0