idag då

Blev väckta typ vet inte haha. Gick upp och stekte pannkakor till brunchen. Elsa gjorde smoothie :) Sen åt vi brunch, det var kanoners! Efter det kollade vi på ännu mera stallkompisar, jag dog halft för att det var så jäkla varmt. Sen lyckades jag övertala elsa att gå ner och bada i poolen, så det gjorde vi :)

Nu sitter vi framför stallkompisar igen, haha. Är på fjärde filmen. Har alla tolv ;)

Om en stund ska vi nog gå ut med vovvarna eller nått sånt. Sen måste jag hem och packa... Vi åker klockan fyra inatt, så himla skönt! :) Bloggar innan jag åker, lovar!

Sen ska jag försöka uppdatera så bra som möjligt där nere, vi får se hur det blir med datan. Stigge har ju data där nere men tror inte det är internet på den :/ Men somsagt, vi får seee :D
Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0