moppekurs del one

Hejhej!
Jag är värdelös på att uppdatera, i knoow! Men hur kul är det att sitta och typ skriva till sig själv?! ;)

Idag har jag iallfall vart lite med nora, sen åkte jag hem, chillade en stund. Hände inte så mycket, var rätt skönt att bara dega lite själv efter flygresan och de :p Sen vid typ fem så plockade hanna och lena upp mig i centrum. Vi åkte till moppeskolan och ja. Det gick väll bra, snubben var fett skön! ;) Han pratade och började gå igenom lite i böckerna. Imorgon blir det en lång dag, mellan nio och sex har vi baara teori :( haha. surt. Menmen :D

Nu ska jag gå och duscha och sen sova, :D
Gonatt!
Räkna därför inte med mer uppdatering i helgen eller så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0