nattbloggning!!

Hejhej. Jag är duuuundertrött!

Jag och elsa ser iallafall på shrek tre, den är braaa :) Ska vara vakna till minst åtta, det har vi bestämt (a) Fast jag är trött som en get, kommer somna snart typ. Ändå har jag druckit en monster och coola. Dessutom är det typ fest här i närheten, det dunkar musik, fett coolt :D Haha fast näe. Menmen, efter shrek så ska vi se en annan film och sen ska vi gå ut och gå en stund i think ;) Skönt, då kanske man vaknar lite (y) Men nu ska jag se klart filmen ;D
Puss!

Suuuupermega gammal bild på casper, innan de byggde om i stallet. Minns knappt att det såg ut sådär alltså, hehe. Fint var det inte iallafall. Det var ju i den där boxen han sparkade sönder sina bakben och fick stå rätt länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0