snart forum.

Mami, papi och johan ska åka till forum snart, följer också med. Även om jag vart där lite för mycket på senaste tiden... Menmen, finns alltid något! Dessutom är det jätteäckligt väder ute, det är typ varmt och kvaft... Det kommer nog börja regna snart också, inte för att det gör någonting, men ändå >< Efter forum så ska vi iallafall åka ut till ariel. Ska rajda en sväng, på en förmodligen pigg ponny :)

Känner att detta var ett väldigt onödigt inlägg, men vafan :) Hade inget annat att skriva om och då klagar ni på att jag aldrig uppdaterar -,- Suuuck. Höhöh, nej men aja :) Förhoppningsvis så kanske mamma kan knäppa lite foton idag i stallet, så ni får se liite bildeeeer :)

Förresten så åker jag, mami och papi till spanien på tisdag. Ska bli så jäääkla najs så det finns inte! Spanien 10' med hanna. Rida, bada, sola, vattenland? JA = NAJS :D Åh, jag vill åka NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :D Hanna åker redan imorgon, så kommer vi ner på tisdag, najs. Otroligt najs! :) Där fick ni ännumera onödig fakta, men det kan ju vara braaaaaa (a) Åker iallfall den 20 och kommer hem den 29 :D

Menmen, pusssss <3

Jag med blue eyes haha. Ja, det högra är mörkare, men det är kontrasterna som gör det :( höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0