igår då...

Sov ju hos johanna. Gick upp vid tio i sju tror jag, fixade oss, gjorde frulle och så innan vi satte oss i bilen och åkte till stallet. Jag fixade lilleman medans johanna kopplade släp. Sen skrittade jag ut en sväng, till båtis och sen upp genom skogen så man kommer ut vid fåren på norra. Sen red jag lite på banan, trav och galopp. Lilleman var jätteduktig och snäll (som vanligt) han är så rolig :D Sen fixade jag honom, gick ner till hagen och släppte ut honom till Cartan och Hugo. Sen lastade vi olivia och åkte.

Åkte lite fel när vi skulle dit, men det gick bra ändå och tillslut kom vi fram haha. Kollade lite och så, johanna startanmälde. Så en stund innan klassen så tog vi ut olivia, fixade henne och sen gick johanna banan medans jag skrittade olivia. Sen red hon fram och hoppade fram, olivia var fin och duktig! Inne på banan gik det super. Fyra fel, hon stoppade en gång på fyra... Men annars var det en klockren runda :) Sen så svampade vi av henne och gick lite med henne innan hon fick gå in i transporten och käka lite gott.

Jag och johanna kollade på några ekipage, käkade mat, pratade med siggestafolket och så. Sen tog vi ut olivia igen. Lite väl tidigt så jag fick skritta på henne igen haha. Så red hon fram. På framhoppningen var hon lite "slö" i början och rev. Men sista sprången hoppade hon superbra! Det var alltså 110, de debuterade så högt igår! Gjorde det helt godkänt, åtta fel = två pet. Första petet kommer jag inte ihåg, men sista petet var ett skitpet, hon typ snuddade bommen och den ramla >< Menmen, hon var fin iallafall. Tror johanna var nöjd också. Svampade av henne igen och gick lite med henne innan vi lastade och åkte hemåt! Väl i stallet gick johanna ner med Ida och Olivia till sommarhagen medans jag mockade transporten, plockade in alla grejor och så. Sen åkte vi hem =)

Det var allt från igår, haha orkade inte uppdatera så det fick komma nu istället :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0