jubenita är söööt

Hejhej! ;D
Jag och hanna åkte ut med fyrabussen idag, skööönt! Haha, när vi kom till stallet så satt vi uppe i kafeterian en stund, sen gick vi upp till privat och där bytte jag om. Sen gick jag ner till ridskolan, fick reda på att jag skulle rida Jubenita, haha, plutte! Sen fick vi önska lite hästar också, haha. Önskade 1. Telia 2. Fabbe 3. Bell (:

Sen red vi och det gick faktiskt väldigt bra! Jubenita var jätteduktig! Vi hade skolor, sluta idag! Fick mycket beröm från AMA och det kändes väldigt bra hela tiden! (: Fina lilla fjording <3

Efter ridningen så fixade jag henne och sen höll jag elsa sällskap lite i privat :p gick upp och bytte om och sen åkte vi hem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0