Marktränade idag!

Hejhej!

Åkte till stallet idag direkt efter skolan med jessica. Först upp till södra och hämta lite grejor, sen gick jag ner till norra med nora som red tinus. Mockade och gjorde hö åt ariel, sen så gick jag ner med ariel i ridhuset och körde lite markövningar. Det gick bra, ariel var uppmärksam och vaken hela tiden. Fattade galopp på kommando och så, (: Efter det gick jag ut en sväng med henne och hon var glad! Fina lilla ponie! Efter det så fixade jag allt med henne innan jag duschade av olivia och satte på täcke, sen bytte jag lite bett och så... Väntade på johanna en stund, sen kom hon haha.


Sen packade vi in alla grejer i transporten och sist men absolut inte minst packade vi in olivia =) Sen åkte vi till sandö. Gick in till ridhuset och kollade en snabbis och sen lastade vi ut henne och fixade allt. Så började johanna rida och det gick jääättebra! Olivia var jättefin och det såg bra ut :) Kommer gå KANONERS i 110 debuten på söndag tror jag! (: hihi, sen lastade vi henne igen och åkte till stallet. Lastade av henne och fixade det, dumpade alla saker i skåpet och så åkte vi hem! (a)

Johanna dumpade mig i centrum och jag cyklade hem. Nu ska jag duscha (:

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0