orkade inte

Hejhej!
Idag har det spööööööööööööööregnat hela förmiddagen och så, aaaaaskul! Red i världens spöregn, men mer om det senare. Nu har har klarnat upp lite iallfall och vi ska strax åka ut till pass numero dooooos! (: Omhoppningssvängaaaar! ;D Skriver mer ikväll när jag kommer hem.

En fråga till er! Vilken/vilka är era sämsta egenskaper inom ridning? (:
Mina sämsta är blicken, söker inte hinder utan sitter gärna och kollar lite ner i marken och så haha, och handen, lägger gärna ner den på manken och har lite för långa tyglar istället för att höja den lite och korta upp tyglarna :p

Kommentarer
Postat av: Jennie

Har samma problem som dig plus att jag lutar mig gärna lite framåt när en häst går i form den tar liksom med mig "ner" i form;P haha

2010-05-23 @ 16:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0