Tävling på mälarhöjden!!

Tjofjong :D

Imorse gick jag upp typ, öhm... Halv sju kanske. Satte på mig kläder och sen så åkte vi till stallet. Jag fixade ariel medans mamma mockade. Sen så lastade vi in allt i bilarna, lastade hästarna och sen åkte vi. Både pyshen och ariel stod snällt i transporten hela vägen! Väl där så gick vi banan oh så startanmälde vi oss innan vi lastade ut hästarna och fixade dom.

LD+5 Ariel var fin på framridingen, något okonentrerad, eftersom hon letade efter Pyshen hela tiden haha. På banan var hon jättefin, lite stark och väldigt framåt, rundan var väll fin, hästen var fin och ja. Vi slutade på en sjätte plats :D

Sen så lastade vi in hästarna, gick banan, letade efter hederspriserna och käkade mat innan vi tog ut dom igen och gjorde iordning dom.

LC Ariel var väldigt loj på framridingen, haha söte! Hon gnäggade som en tooook! På framhoppningen var hon lite bättre, men fortfarande lite loj. Men väl inne på banan så bara går hon som en klocka. Detta var våran bästa runda hittils tror jag, fina hästen bara flyyyger över hindrerna! :') Slutade på en elfte plats :D

Sen fixade vi hästarna, lastade och åkte hem. I stallet så fixade vi ariel, gjorde hö och lite annat. Sen åkte vi hem!

LD+5 



LC





PUSS


Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

vad fina ni är :)

2010-05-30 @ 21:44:15
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0