"alkoholfri" drink...

Hejhej!

Idag har vi bara steekt vid poolen, riktigt skönt! :) Har badat lite också, men inte så jättemycket eftersom jag är DUNDERförskyld... Klockan fyra spelade vi bingo igen, det var segt men kul HAHA. Hon som ledde allt (samma som igår..) tyckte fortfarande att vi svenskar såg för trötta ut, så hon ställde fyra drinkar på vårat bord. (Vi var tre.) Sen skulle man dricka dom... Hehe. Smakade, precis samma som igår, fyfan! Fast nu behövde jag inte klunka, det skulle jag göra igår. Så två dagar i rad har jag fått alkohol HAHAHA av misstag. Lite kul, och FYFAN va det smaka, alltså seriöst, hur FAN kan folk tycka att det är gott?! Johan hällde i sig två stycken och såg asglad ut! ;) Menmen, då har man druckit sånt också, gör det inte frivilligt igen!

Ikväll ska vi in till Yumbo igen, vet inte riktigt vad vi ska äta, men nått blire nog! :)

Nu ska jag skriva ett inlägg om igår, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Nora

Vad fin du är bebiiiis :)

Haha man får ju göra goda drinkar, inte äckliga ;) Starka grejer shottar man men drinkarna ska vara goda (; Braaaaaaa, jag ska fira mig med familjen på lördagkvällen där.. men om du hinner kanske vi kan träffas en snabbis på lördagen eller söndag eftermiddag? :D <3

2010-11-04 @ 21:42:24
URL: http://nliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0