boomerang i mitt hjärta

Hejhej!

Idag åt vi frulle vid halv nio ungefär, mycket gott! Heheh. Sen så gick vi ner och bytte om osv. Sen klockan tio tog jag och Johan en taaaxi till Aqualand. Kom dit typ precis när dom öppnade och det var typ heeelt tomt med folk! Inte en kotte i någon utan grejorna osv. Asssskönt!!

Vi åkte alla rutschbanor dom hade där, en del var tråkiga, jobbiga osv och andra var skitroliga! Vi åkte boomerang mest, jävla kul! Sen filmade jag lite när johan åkte osv :)

Tog en taxi hem runt ett. Var hemma på hotellet vid kvart över kanske. Då gick vi ner till poolbaren och käkade lurre. Sen solade och badade vi ett tag, fram till klockan fyyra. Då gick vi till poolbaren och spelade Bingo!

Först körde vi bara en rad och sen hela brickan. Priserna var en hotelltröja eller en champangeflaska. Men hon som ledde allt tyckte att svennarna såg för uttråkade ut, så hon ändrade reglerna. Innan hon drog ett nummer så sa hon att detta var ett "specialnummer", hade man det då, skulle man ställa sig upp och gå fram till dom, klunka upp en drink och sen gå tillbaka. Fick det en gång, och FYFAN. Det var viiiiiideeeeeerr, iskallt och ASMYCKET. Vann ingenting iallafall, förutom den där "drinken" ;)

Gick hem och duschade sen och nu sitter jag här :D
Vart en del text nu, ´men jaja! :))

Nu får ni några assssdåliga bilder ifrån bergsstigningen :D


här ser ni ju en del utav hur vägarna gårr...


Mer orkar jag inte ladda upp. Internet är skitsegt! ><

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Nora

Haha sofia jag ska allt lära dig att shotta :D Skämt åsido.. skitfina bilder :)

2010-11-03 @ 19:02:07
URL: http://nliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0