gamlingar på dans

Hellojj!

Kom nyss till hotellet. Vi taxade in till Kashban, där gick vi runt och checkade alla olika restranger, blev påhoppade av ett antal inslängare osv... Sen så gick vi till en resturang som hette typpp Mamma Rosa eller Rosa Mamma. Det var grejtans där, riktigt trevligt och så :) Käkade där och så, sen gick vi till "danstorget" och kollade på när alla gamlingar dansade. Ni ska få se film på en snubbe sen, alltså jag dog. På riktigt! Han var helt sjukt jälva störd! Ja, ni kommer fatta när ni ser filmen... Sen så taxade vi hem, hittade en taxi med sju platser. En lång bil, alltså lång och PLATT (y) Satt längst bak, riktigt bekvämt :D

Men kom iallafall till hotellet och då kollade vi klart på showen som var, sen gick jag och hämtade datan och nu sitter jag här.

Ska gå tillbaka nu, johan ville se på solsidan. Det är förfan beeeest! Fyfan va jag älskar det programmet! :D

PUSSS

Clownie :))))

Kommentarer
Postat av: SAGA

SOFIA LÄGG INTE UPP SÅDANA ÄCKLIGA SAKER PÅ BLOGGEN.

2010-11-02 @ 22:51:42
URL: http://flummsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0