globen all day!

Hejhej!
Imorse gick jag ju somsagt upp vid typ kvart över åtta. Mötte Nora på kvart över nio bussen. Vi tog oss in till Slussen och bytte dit till tuben mot Globen. Köpte annexetbiljetter och sen gick vi in. Kollade runt litegrann, köpte lite småsaker och så. Det var galet skönt att åka dit och shoppa när dressyren höll på = inte alls mycket folk! Man märkte verkligen då det vart paus eller då det slutade haha. Träffade Anko en stund iallafall, trevligt värre. När vi var klara så gick vi ut. Käkade på Donken innan vi tog tuben tillbaka till Slussen. Väntade på Nattis där i typ 10 minuter, sen tog Nora bussen hem medans jag och Nattis åkte vidare till Globen igen hahaha. Vi gick in i annexet igen och jag gick med Nattis när hon kollade hihi :) Sen gick vi till Donken igen, för Nattis skulle äta :) PROPPfullt var det helt sjukt. Vi satte oss på en kant vid snurran haha. Sen gick vi tillbaka till Annexet innan vi gick bort till A26 och gick in till våra platsen. Kollade på den Showen och sen gick vi till Annexet igen, för Nattis kände sig inte klar hahha :D
Sen började vi gå ut och så, då såg vi nån snubbe sälja biljetter. Haha, vi funderade på att köpa dom och kolla sista showen också, men vi gjorde inte det :) Tog tuben till Slussen och sen tog Nattis en direktbuss till Ingarö, jag fick vänta i typ 10 minuter på Hemmestabussen -,- SVINKALLT!
Väl framme i Gurra så började jag gå hem, höll på att frysa ihjäl på riktigt, INTE okej! Hade dessutom bara vårjacka eftersom det skulle blivit för varmt att gå hela dagen i Globen med vinterjacka!
Nu är jag iallafall hemma och sitter i soffan, kollar på hoppning från Globen.
Pusspusssss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0