mjusicnight

Tjenaretjenare :))
Igår kväll åkte vi aldrig till Puerto Rico, utan vi åkte ner till stranden i Maspalomas istället. Åt på en golfresturang, var skit gott! Dessutom firar dom ju Halloween här nu också, så ALLA i personalen på resturangen var utklädda, dom hade hängt upp avskurna händer och råttor i taket samt skrämde alla haha. Dom skrämde mig visst antal gånger och ja, blev lika rädd alla gånger hehe.
Sen när vi käkat klart så åkte mami, morfar och mormor hem medans jag, johan och papi stannade kvar. Vi satt inne i baren och lyssnade på nått band dom hade hyrt in haha. Riktigt bra faktiskt. Började nog knata hemåt vid 11 kanske, var hemma till typ halv tolv kanske. Då gick jag typ direkt och la mig :p Orkade inte göra någonting annat ;)
Menmen, NU ska jag gå ut till poolen och sola lite meeeera. PUSSSS
fin knut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0