MR DUNAS!

Hejhej!

Igårkväll gick vi bara till kinesrestruangen här brevid hotellet, det var väll helt okej mat. Sen så gick vi ner till "showplatsen" på hotellet. Där spelade vi Bongo, jag åkte ut på första numret :(((

Kvart i tio började "Kröna MR DUNAS 2010". Fyfan va kul det var. När dom sa att dom ville ha upp sex stycken starka män på scenen, sprang pappa som ett skott! Dom hittade iallafall sex stycken och det var några utmaningar dom skulle klara, den som klarade minst eller fick lägst poäng åkte ut.

Första utmaningen var armhävningar, dom skulle göra så många armhävningar dom kunde under 30 sekunder. I andra skulle dom dansa "hip-hop" (det var tre Jurys, vi var en utav dom.) Tredje skulle dom typ visa sin kärlek till en kvinna utan att röra henne eller att prata. (så en från danmark gick upp på scen) Fjärde utmaningen var att dom skulle klä ut sig till en varsin känd tjej (vart Madonna, Britney Spears och Rihanna) och sen skulle dom dansa och sjunga (om man ville) till en utav deras låtar. Och sista var en ÖL-kamp mellan två finnar. Den som drack upp en stor öl först vann MR DUNAS 2010 och en champangeflaska! :)

Alltså visst, det låter inte kul, men fyfan va vi garva. Det var heeeeeeeeeeeeeeelt galet kul!

När det var slut gick vi till rummet och jag kollade på solsidan HAHAHAHAHAH. Jag dör på det programmet, det är så JÄÄÄVLA braaa! :D:D:DD

Nu måste jag gå. Inget batteri kvar!

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0