underbar uteritt

Fixade Ariel direkt. Sen red jag ut i snön hihi. Det var skit mysigt, skrittade bort till båtisvägen, sen travade jag den typ två gånger, sen tog vi en galopp hela den. Ariel var typ såhäääääär lycklig vill jag lova. Kändes som hon aldrig skulle behöva sakta ner. Det var så mysigt! Hon bytte galopp hejvilt också, rena! Fina ponny!
Sen red jag tillbaka till stallet. Fixade allt med ariel innan jag fixade lilleman med alla grejor. Eftersom han inte har några broddisar så kunde jag inte rida ut. Blev därför i ridhuset. Han var fin, duktig och så. Rätt pigg! Red lite basgrejor. Skritt, trav och galopp. Lite undan skänkeln och övergångar, han lyssnade finfint! Sen skrittade jag av honom och gick upp till stallet. Fixade honom, hans box, hans hö och hans kvällshink. Sen bytte jag om och väntade på Mami.
Fina poni ♥

Kommentarer
Postat av: Nora

Ni hade väl luciaträning idag? :o <3

2010-11-25 @ 22:29:17
URL: http://nliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0