bergsgetter

Tjoobre!
Imorse väckte papi mig och nahoj typ nio kanske? Då sa han att vi skulle åka om 30 min, OUPS... Klädde på mig, sprang upp och kekade frulle osv. Sen så bar det iväg upp i bergen. Alla utom johan, han stannade på hotellet :p Det var en upplevelse, vill jag lova. Slingervägar hit och dit, gick som serpentinbågar 2000 meter upp :p Men det var tuuuufft! ;D
Sen kom vi hem typ fyra kanske? Då hoppade vi i poolen, solade lite (typ en timma...) och sen gick jag å duscha. Vid sex åkte vi till Atlantico (ett köpcentrum) och shoppade. Käkade middag på någon slags grej haha. Vet inte riktigt vad det var, men lite blandat. Sen handlade vi mat på Carrefour, typ världens största matgrej haha. SKIT mycket. Blev rätt mycke :p Jag och pappa släpade ner allt till bilen, för mami och nahoj skulle kolla en annan grej. Jag kommer inte behöva träna på flera månader, fyyyfannnnn va jobbigt det var!!
Sen åkte vi iallafall hem och nu sitter jag här. Just nu åker det lite folk ifrån hotellet, engelsmän :p
Köpte några linnen, ett par jeans och lite såånt :) Najs!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0