dag 1 och halva 2

Sitter uppe i receptionen på hotellet med våran egen data. Vi tog med den så att johan skulle kunna göra lite skolarbeten på den och då frågade mami om det fanns trådlöst internet. Så vi fick en kod, har trådlöst internet på våran egen data :D NAJS.
Har det iallafall suuuperbra. Planet var försenat igår så vi åkte typ en timma senare :p Dessutom är det en timma tidsskillnad... Men vi kom iallafall fram 12.40 spansk tid (alltså 13.40 svensk tid) och då åkte vi till hotellet, bussresan tog typ 30-40 minuter. När vi kom fram fick vi våra bungalows? och gick dit, la in alla saker, käkade lunch och sen tog vi en promenad ner till stranden, ca 1500 meter. Jag, Johan och morfar gick sedan upp i öknen och så, ashäftigt var det! Träffade även på kamelerna, fyyyyfaaaaasen va läskiga och stora dom var :s Kommer aldrig rida på dom där :p
Sen gick vi tillbaka till hotellet, badade lite och så duschade och fixade jag mig :p Vi gick ner till stranden igen sen för att hitta en resturang, det gick väll helt okej. Hittade en bra Italien resturang, käkade pasta med gräddsås och kyckling :) Sen tog vi en taxi hem. Hade skavsår ><
När vi kom hem så gick vi nästan och la oss direkt, eftersom vi var trötta, hade nästan varit uppe i 24 timmar (y)
----------------------------------------------
Idag så gick vi upp runt nio kanske? Käkade iallafall frukostbuffé på resturangen, MUMMA! Sen har jag, johan och pappa varit och gymmat på hotellet, galet najs! ;) Ska försöka göra det nästan varje morgon! Efter det så la vi oss vid en utan dom sex poolerna och solade lite, nu har vi varit på nått informationsmöte och nu ska jag gå ner till solen igen!
Och för er som inte sa att det skulle vara varmt här... (typ nora :p) Så är det ca 28-30 grader i solen och igårvkväll vid 10 var det 26 grader, jag gick runt i tunika och ett par korta shorts, INTE kallt ;) Så ni kan ju lida lite hemma i sverige, jag har det iallafall supervarmt och skönt. Nu ska jag ner och sola och bli lite bruuun. Laddar över bilderna jag tar eftersom, men just nu har jag inga :)
PUSSSS och KRAAAAM! Saknar errr <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0