dag fyra, snygg bild

Hej :)
Imorse bar det av längs hela stranden. Bort till Playa de Inglés, vilket är ungefär 7 km. Det gick great, bara det att de blåste som faaaaaan hela tiden. Sanden (från öknen) lixom piskade på benen, och hela jag var sandtäckt efteråt :))) Menmen, det var en upplevelse de med :) Sen tog gamlingarna en öl och jag en cola innan vi åkte taxii hem :) Då gick vi direkt och badade i poolen. Fanns dock inga solstolar då, så jag gick runt varv efter varv runt typ 3 av poolerna. Måste sett assjukt ut (Y) Haha. Men tillslut hittade vi två stycken , så då låg jag och johan där och gassade ;) Badade imellan åt och studsade våran Waboba ball i vattnet hihi (A) :)
Sen så solade vi till typ halv fem kanske, då gick vi (jag) upp och duschade och nu sitter jag här uppe i receptionen :) Galet chill!
Nu ska vi typ gå till stranden (dit vi var och käkade igår). Johan ska bestämma resturnag idag :p Sen ska vi typ gå i nått köpcentrum eller vad dom gaggade om :)
Men nu ska jag gå. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0