har tråkigt!

hejhej :D
Sitter vart? Jo i receptionen HAHAHA.
Har vart och käkat vid playa de inglés tror jag de hette :p Var typ fyra kilometer att gå, suck. Men det gick bra, som vanligt! :) Gick i ungefär en timma och sen så hittade vi en italiensk resturang, käkade en pissa :) Det var muuumma! Vi satt iallafall en stund, men sen var vi tvungna att gå eftersom morfars öron inte orkar för mycket och det skulle vara värsta showen där :p Linda rosing var där och käkade, sen skulle det vara "ABBA" och "Elvis" framträdande :p Menmen, haha. Tog en taxi hem, grymt skönt att slippa gå!
Kom till hotellet för inte så länge sen, kollade lite på någon fågelshow dom hade nere vid poolen, men det fanns inga ittplatser så vi gick hem till mormor och morfars bungalow och där "fikade" vi :p Haha. Johan, pappa, morfar och mormor drack kaffe och kekade chocolate :p Annars vare inte så mycket mer. Jag tyckte det var tråkigt så jag tog datorn och gick upp :):)
Menmen, nu ska jag skriva klart och gå ner till vårt boende :)
PUSSSPUSSS
just nuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0