snabbbis

hejhej :D
Sitter uppe i receptionen nu igen, haha.
Efter att jag skrev har vi varit nere i andra delen av hotellet och käkat lurre, riktigt gott ! Sen har vi mest legat vid poolen, på eftermiddagen blåste det rätt rejält, men inte så mycket satt det inte gick att vara ute :p Solen kom lite till och från, ibland tittade den fram :) Nu är det iallafall sol ute :) Hittade nyss webbkamera på datan, så nu kan jag ta lite bilder på mig iallafall och lägga ut här :))) Har iallafall precis duschat, klätt på mig osv :p Så sitter här fräsch och nyduschad (Y) det gillas!
Ikväll (typ åtta) så vi gå till ett ställe som jag inte minns vad det heter :p HAHAHA. där ska vi iallafall käka mat ossååå :) Är fett taggad, aaa gereeej! Typ aslångt att gåå...
Kan berätta en till sak, det finns ingen AC i vårat hus, så det är PISSvarmt där inne och sen så är sängarna som betongplattor HAHAHAHA. Stenhårda ><
Swweeeeeetttt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0