Stup rakt ner i vattnet, nejtack

Hej!
Idag chillade vi vid poolen ett tag, typ till tolv. Solade ryggen hela tiden, eftersom jag hade en rand mellan rygg och mage, alltså verkligen en rand. Fult som fan! menmen, typ allt av det försvann....
Sen pallrade jag mig hem till lägenheten och gjorde mackor till alla. Sen bar det iväg mot Puerto Rico. Det gick bra, smala vägar osv. Menmen, vi överlevde! Sen åkte vi ännu längre upp i bergen, typ 1000 meter ovanför havet, inte lika högt som igår, men här stupade det RAKKKKTTTT ner! Sen åkte vi tillbaka och kom hem vid fem typ. Nu ska vi väll chilla ett tag och sen kanske vi skulle åka tillbaka till Puerto Rico för att käka middag, men det får vi se hur det blir för morfar orkade inte köra mera bil och vi får inte plats i en bil osv. Haha., men det blir nog bra :)
Imorgon vet jag faktiskt inte riktigt vad vi ska hitta på.
Kanske skriver mera ikväll!

PUSSS
"våran" pool. det är den poolen som ligger vid vårat hus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0