jag orkar inte

jag orkar inte blogga, men jag gör det ändå !!

Började morgonen med att vi gick upp fem minuter innan johanna skulle komma höhö. Smart, som vanligt hade vi tur eftersom johanna var sen. När hon kom så hade hon punka på däcket (y) Så vi brummade hem till hennes föräldrar på mopparna, bytte bil, åkte tillbaka hit (hem till mig) och hämtade affe. Sen åkte vi till hööööööks. Mer där orkar jag inte skriva.

Sen åkte vi tillbaka till johannas föräldrar, hon gjorde agilityhinder och vi lekte med alfons :) Sen brummade jag till agilitybanan, i mölnvik. Johanna och nora kom bakom med brumbrumbilen :) Sen tränade dom, med några andra. Efter det brummade jag och nora till stallet på väääärldens segaste moppe, skojar inte... Vi fixade med ariel, duschade och knoppade bla :p Det gick braoo! Sen brummade vi hem, stannade i hemmesta, hemma hos nora och sen åkte vi hem till mig :)

Nu tittar vi på beeeeeert! Han är beeeeeeeeeeeeeest! :DDD

PUSS

ronja

totte

alfons

Florens

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oh Bert :DD



Sparris och bollar är BÄST!! xD

2010-09-26 @ 20:26:22
URL: http://happymelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0