sagobild,

Hejhej!

Skolan idag var chiiiiiiill! Började åtta med spanishhh, gjorde inte så jättemycket, läste fyra texter... Efter det hade vi so, boooring! Läste ett häfte om indisk tro eller nått sånt. GIck tidigare eftersom jag skulle till tandläkaren hihi! Mamma hämtade mig vid bibblan och vi åkte till finntorp! Fick vänta en stund innan jag fick komma in. Men sen flöt det på! Hon satte om två fästen, bytte trådar och lite sånt. Har lite ont eftersom det är tjockare trådar, men jaja, det funkar :) Sen åkte jag tillbaka till skolan, kom lagom till lunchen!

Eftersom det var typ dillkött åkte jag, hanna och elin till mölnvik och keka donken istället :) Najsnajs! Sen åkte vi ner till speedan och köpte tuggummi, efter det åkte vi upp till skolan igen, kom lagom till lektionen som var matte :) Gjorde läxan höhö. Så den är nästan klar, bara ett tal kvar (y)

Då vare dags för skolfoto, yihaa! Haha aaa fast näää! Vi måste seriöst vara den stökigaste klassen på hela skolan, när vi tar klassfoto är alla asoseriösa, gör massa miner och sånt. Tar alltid en evighet att få fram nått någorlunda bra haha. (förra årets foto var heeeemskt! fotografen fullkomligt haaatade oss, tog säkert den sämsta...) Men han idag var lite roligare, hade lite mer humor och skrattade ;) Sen att han halft flippade när vi tog enmansfoton är väll en annan sak :)

Efter hade vi iallafall femton minuter läsning, suuuck! Det var chill iallafall. Lämnade in vårat grupparbete om de fyra dikterna, tre a4 sidor vart det :D Borde få jäävligt bra betyg på den, men vi får seeee :)

Det var min skoldag iallafall :D
PUSS

Fatta hur fin denna bild hade varit om den hade vart fotad med vanlig kamera och inte tagen utan en film?! :)

Kommentarer
Postat av: Anette

Helt underbar bild!!

2010-09-23 @ 06:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0