skoooolan

Hejhej!
Började nio idag, med no. Det var väll helt okej, men somvanligt trååkigt! ;) Sen hade vi idrott, det var chill. Stod vid längdhoppet typ hela tiden och mätte alla som hoppade. Det var lite chill! Så åkte jag upp till skolan och käkade mat, det var viiiiidrigt! Efter lunchen så var det svenska, hade gjort klart dom två texterna och frågorna på de, så jag fick läsa en bok, från typ i början av 1900-talet, sjukt tråkigt! Men hade kort lektion, typ 35 minuter så det gick foort! På musiken sen så spelade vi gitarr hela tiden, trååååkigt! Sista lektionen var iallafall spanska, vi gick runt i korridoren och kollade på verb-bilder, sen skulle vi skriva typ 20 meningar, men det hann jag inte (y) Slutade typ tjugo i tre. Då åkte jag hem och hämtade lite saker, sen åkte jag och plockade upp nora i hemmesta ;) Sen bar det av till stallet!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0