sommaren 2011

Hejhej !

Imorse när klockan ringde var det helt hemskt. Det var så jääkla läskigt... Orkar inte ta allt, men det kändes verkligen som om jag inte sovit ett piss under hela natten trots att jag gjort det :s

Började iallfall åtta imorse med bild, det var chillET själv. Fortsatte med våran film osvosvosv. Det gick iallafall bra, ska göra gubbarna next week :) Sen hade vi läsning, dock sa sara åt mig att brumma hem och hämta min skåpnyckel. Så det roade jag mig med på läsningen... Var iallafall där till tio igen och eftersom läsningen slutar fem över orkade jag inte gå in, så jag gick direkt till no'n. Vilket var ganska dåligt. Vi hade ju noprov och kåverud vart typ överlycklig att jag kom.. (han trodde att jag skulle vara ensam om att komma eftersom vi redan börjat...) Men dom andra kom efter typ 20 minuter höhö. Svarade iallafall på nästan alla G frågor och någon VG fråga. Men serrriiii, ingenting vi har gått igenom... Sen vare lurreflurre äckelpäckel! Käkade fil och flingor istället.

På lunchrasten åkte vi ner till centrum och köpte tuggum, cola och de andra köpte redbull eller powerking. Sen brummade vi upp till skolan igen och så satt vi lite vi mopparna och snackade mm. Efter det hade vi spanska, det var slappare än slappast! Jag, elin och hanna satt ute i rasthallen och gjorde inte så mycket höhö. Menmen. Sen idrott uppe på skolan, redskapsgymnastik typ? Klarade det mesta, någon enstaka grej jag inte klarar :p Men dom är svåra ! Sista lektionen var svenska, först kollade jag igenom mitt engelska prov och sen läste jag min bok "Shutter Island" eftersom jag är klar med "Bortbytlingen" så fick jag läsa hela lektionen. Boken är sjuukt spännande, otroligt svår att förstå och assssslång!

Slutade kvart över tre, då åkte jag hem och nu sitter jag framför Top Model 7 med datan ;D

Laddar förfullt inför Gran Canaria v. 43 och 44, samt inför spaninen sommaren 11, världens bästa ställe <3
Efter några dagar i spanien sommaren 10 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0