stallet all day

haloooj!

Åkte ju till stallet runt elva idag, var där typ tio över eller nått. Sara kom typ kvart i tolv och då tvättade vi Nix ben eftersom han redan var ren haha. Det gick väll bra. Efter det så gick vi upp till kafeterian och käkade, då var vi flera, typ jag, maria, sara, ellen och frida tror jag? :p haha bra minne.se ;)

Vi satt där ett bra tag, typ till tjugo över två. Då gick Sara och Ellen ner och fixade Nix, jag och Frida följde med Maria när hon fixade Malle :) Sen så när alla var klara gick vi till sandtaget och fotade :) Det gick väll bra, dom var fiiina :) Nix var lite dum ibland, rullade sig och så, men annars var han fin :D

Sen gick vi tillbaka, fixade hästarna och gick upp till kafeterian och käkade mat igen haha ;) Satt där och snackade till typ sex kanske? :p Då brummade jag hem, var hemma typ fem i halv sju. Pratade lite med mami och sen drog jag till Värmdö BK ? HAHA, till agility banan iallafall. Gick runt lite med Lotus och han fick testa tunneln :) Sen sprang jag runt lite med Affe också och han är så duktig sååå :D På lördag ska jag dit med elsa, julle och elvan :D Gullegullegullevoviiii :D

Nu är jag iallafall hemma, har redigerat bilderna och ska sova nu höhö :D

PUSSPUSS

Sara och Nix :)

Nix :)

Maria och Malle :)

Malle :)

Kommentarer
Postat av: Maria =)

Fina Mallebus :)

2010-09-28 @ 14:52:01
URL: http://mizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0