stallet!

åkte till stallet då när jag hämtat upp nora. Gick upp för att fika, men det gick inte så bra. Ama frågade om jag kunde skritta ut på Belinda, och då skulle jag rida med thea och jessica och dom hade skitbråttom tydligen så jag stressade saaaaaaaaaaatan med att hämta grejorna på norra, borsta och sadla Belinda. Då kommer nattis och ba "nej, men dom ska inte rida". Så det var laaaagom kul! Red iallafall ut med nattis och parris sen, Belinda var duktig och snäll, lite stark och småjobbig ibland, men de gick bra! :) Fixade henne och så sen gjorde jag lite hö.

Gick upp och fikade igen, denna gång gick det bättre! Höhö.

Sen vart det hoppning på herkanperkan, väldens bästa :) Vi hoppade bana och han var jätteduktig! Jag är jättenöjd och glad för att jag får rida honom :) Hoppas jag får fortsätta göra det ett tag till :)) Kanske lägger upp en film sen, om jag orkar! :)

Så blev två ridningar idag, höhö :) Fina hestar!

PUSSPUSS


Kommentarer
Postat av: missbill

HEEY! Fin blogg:)

Stylist som jag är så lottar jag ut smink på min blogg just nu:) gå gärna in och kolla.

Puss missbill

http://sarabillstroom.blogg.se

2010-09-25 @ 11:42:01
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0