home again

Hola amigos!
Är hemma nu, vart inte alls som det var tänkt idag. Kom till stallet och hämtade in Ariel, kollar på hennes ben och de var mycket galligare än vanligt. Kände och hon ömmade litegrann. Ringde Anette som sa att jag skulle kolla om hon var halt men de var hon inte. Sen när hon kom ut gjorde hon några övningar och vi kom fram till att vi skulle stanna hemma. Ariel måste vara helt fräsch och bra, strök mig alltså.

Sadlade och så fick Elise skritta ett varv runt hagarna medans jag höll i Ariel, sen hoppade jag själv upp och skrittade runt udden, så hon skulle få röra på sig. Fick låna Camillas BoT skydd också, så lindade fram och hade BoT bak och så linimentade vi henne bak också. Sen fick hon beta en stund innan hon fick gå in i boxen och käka sin kli blandad med djävulsklo samt hö.

Lilla ponnyn, men equiterapeften kommer ut på tisdag och behandlar. Så får vi hoppas hon är fräsch till nästa gång!!

Nu ska jag duscha, sen blir det valborg! Pusss

Ariel och Mikaela på hufvudsta typ 2008! :)


Kommentarer
Postat av: Anette

Ariels och Mikaelas första tävling som ponnyekipage. gick faktiskt över förväntan bra. Världens finaste Ariel :-)

2011-05-01 @ 14:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0