i'm a good girl

Hejhej!
Nu har Elsa precis brummat till stallet och jag sitter hemma ensam. Eller ensam, min mami är hemma också. Har precis plockat undan allt i mitt rum - duktig tjej! Ska ut och fota lite hade jag tänkt, härligt väder ute! Kanske åker ut och fotar med moppen också, alltså. Åker runt lite grann på värmdö och fotar, vi får see! Klockan är ju ändå lite sent och de behövde hjälp här hemma ikväll.

Har ju legat inne och glott på film heeeela långa dagen, känns riiiktigt meningslöst just nu... Skulle velat gjort någonting, men jaja! Imorgon börjar skolan för mig, riktigt segt det också. Men jag ska stå ut, bara typ 6-7 veckor kvar sedan behöver jag ALDRIG mer gå tillbaka till kvarnberget!!

Men nu ska jag gå ut en sväng, sen ska jag nog sätta mig och plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0