most beautiful thing inside

Gokväll!
Sitter ensam hemma nu, har astråkigt.

Vid sex gick jag ut och hjälpte till att lassa bädor och annat skit på vagnen och sen följde jag med till tippen och lassade av det.. Tråkkiigt, men det gick rätt fort faktiskt. Snubben som jobbade där var lite läskig dock haha, var hemma igen halv sju. Då hjälpte jag till att lassa på nästa lager på släpet och sen gick jag in. Behövde inte följa med och slänga.

De har fortfarande inte kommit hem, blir köpmat ikväll då ingen orkar stå och laga mat på en elektrisk liten spisplatta HAHA. Men jaja, har ju käkat hos mormor och morfar i tre dagar nu.
Finns inte så mycket mer att skriva om. Har pluggat lite no och gjort lite på bilduppgiften. Ska ta tag i soplugget strax också, efter maten typ.

Men nu tror jag de kommer hem, puss

Saaaaknar! Vill vara bruuun igen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0