mot tävling

Hejhej!
Varit dåligt med bloggning nu på några dagar, men har verkligen inte hunnit!
I torsdags pluggade jag typ hela kvällen efter jag kom hem från stallet, igår åkte jag till stallet direkt efter skolan och sen åkte jag hem och duschade och sen vidare till Julles studentmottagning. Kom hem vi 12 och då jag jag och la mig direkt. Vaknade för någon timma sen och nu ska jag åka iväg på tävling med Ariel. Hoppar två klasser, LB LB! Hoppas det går bra och att vi inte kommer hem alldeles för sent!
Ha det bäst, uppdaterar troligen inte ikväll heller!

Kommentarer
Postat av: Anonym

påsk för en vecka sen, idag är det valborg. Mycket firanden, är det kul ? ^^

2011-04-30 @ 10:53:17
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0