Påsklovet då

Lördag: Jobbar 8-14, sen till Johanna och vakta Lotus och Lucas.
Söndag: Plugga tillsammans med Hanna på dagen, sova hos Elsa.
Måndag: Hittar väll på något med Elsa! Sova där igen.
Tisdag: Klippning klockan 13.00, sen stallet och ha usek aktivitet - sover där.
Onsdag: Look A Like i stallet! Sen vet jag inte.
Torsdag: Hakingkurs på Ariel, sover hos Madde - Kattvakt.
Fredag: Hakingkurs på Ariel, sover hos Madde - Kattvakt.
Lördag: Typ till Ulla-britt? Venne, kattvakt.
Söndag: Chiiilllaaa! Kattvakt.
Måndag: Braaaa fråga HAHA, vet inte riktigt!
Tisdag: No idéa här heller!

Typ såhär ser lovet ut såhär långt, MASSSSOR planerat känner jag. Dock har jag inte skrivit ut Ariel och sånt, då jag inte vet hur det ser ut på "hästfronten" förutom Hakingkursen. Det fyller vi ut lite senare! :D

Maffig heeest <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0