Short update

Godmorgon godmorgon!
Eller ja, god dag typ. Vaknade vi nio imorse, men låg kvar i sängen och typ halvsov fram tills tio i elva. Då gick jag upp och duschade. Sen har jag plattat håret och sminkat mig. Sitter nu och väntar på att Elsa ska ringa och då ska vi åka till forum. Ska köpa ett par mörkblåa chinos iallafall!

Vet inte riktigt vad som händer ikväll, kanske hittar på något med Elsa? Eller så är jag bara hemma. Vi ska ju till mormor och morfar ikväll igen eftersom vi inte äger något färdigt kök änsålänge, pappa jobbar flitigt på i köket just nu och igår hjälpte jag till att slå sönder kakel :D

hahahahah det var kuuul!

Nu ska jag tyyyp dra snart, Elsa skulle ringa om 10-15 minuter efter senast jag ringdee :)

Kommentarer
Postat av: Maria ♥

Sv: Eller hur :D Men hon är sötast, haha med sina gulliga öron! :D <3

2011-04-25 @ 16:51:39
URL: http://marshmallowox.blogg.se/
Postat av: Isabelle

jätte fin blogg! är det arab i ponnyn? :)

2011-04-25 @ 21:22:25
URL: http://sundsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0