i will always remember

Hejhej!
Har typ pluggat hela kvällen, har inte riktigt haft tanken på att blogga faktiskt....

Skolan var iallafall chill. Började åtta och slutade vid två. Hade spanska (film), so (jobbade med instuderingsfrågor), no (satt i rasthallen), matte (nationellt prov) och engelska (muntliga övningar med Alex). Åkte hem och chillade en timma innan jag åkte ut till stallet. Tog ut Ariel och fixade henne direkt, sen gick jag till ridhuset och red en stund. Hon var fin faktiskt, lite seg. Red allt möjligt faktiskt haha. Öppnor, slutor, skänkelvikningar, volter åt alla håll och kanter. Övergångar, massa galoppfattningar osv. Red i kanske 30-40 minuter, hon var rätt svettig efteråt så jag tog av grejorna och spolade henne innan vi gick ut och betade. Sen ställde jag henne i gången och mockade+fyllde på vatten. Sen fick hon gå in medans jag gjorde höpåsar och kvällshinken.

Sen bytte jag om litegrann och börjar gå mot moppen. Går självklart och kollar ner på mobilen och missar att det sticker ut två plankor från Nicoles flak. Så jag går såklart RAKT in i dom med skallepär! Gjorde ju sisådär lagom ont hehe... Fick en inåtbula direkt, sen bara växte den. Just nu är den ASFUL, typ dör. Hoppas den går att sminka över haha :( Annars vet jag inte vad jag gör, stört fult är det iallafall!

Aja, kunde inte gå rakt fram till moppen, men sen gick det braa! Körde ju hem och allt hehe.
Satte mig en stund vid datan när jag kom hem, sen käkade vi middag och sendess har jag typ pluggat. Är typ äntligen klar med bilduppgiften!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0