Ang. Hööks produkter!

Tänkte bara skriva några rader om vad jag tycker om Hööks och deras produkter!

Det är ju otroligt många hästbloggare som sänker Hööks till botten just för att det "kopierar" ganska många kända, och dyrare märken. Nästan varenda "stor" blogg, dissar Hööks hit och dit för deras produkter och kvalité. Egentligen så är det väll tråkigt att de bara kopierar märkessakerna, MEN för de som inte vill lägga ut massamassa pengar på tex ett schabrak eller ett träns. Då är ju Hööks kanon!

Om vi tar det senaste de har gjort, tränset och är nästan exakt likadant som Dyon tränset. Visst, jag kan tycka att det är något överdrivet att kopiera rakt av. Men när jag tänker efter tycker jag att det är bra. Många (ex jag) har inte de pengarna till ett Dyonträns för 1200 kr, då har Hööks gjort en otroligt bra och snygg (!!) kopia som kostar ca 450 kr istället. Skitbra för de som vill ha ett sådant träns, men inte har pengarna att lägga ut.

Dessutom har ridningen blivit LITE överdriven tycker jag, märkessaker och dyr utrustning ÖVERALLT. En del ser ner på de som använder Hööks produkter, tycker de själva är bättre som har pengar att lägga på dyr utrustning. MEN när det väl kommer till ridning, så är det ju vem som RIDER bäst och inte vem som SER bäst ut, right?

Hööks VS Dyon!
Den enda skillnaden jag kan se är att Hööks träns har bredare nosgrimma samt silverfärgade spännen.

Kommentarer
Postat av: vendela ;D

nej de är diss från mej ! ;) om amn inte har råd med ett dyonträns (som inte jag heller har) då kan man ju köpa ett annan billligt! :)

2011-08-10 @ 09:59:54
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/
Postat av: Mariiia

När har du Ariel nästa gång? (a)

2011-08-13 @ 21:01:59
URL: http://arabponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0