det kallas tidsfördriv...

eller så kan det kallas så att man inte orkar (datorn är cp) redigera bilder och skriva massa text om falsterbo!

Ridit i skogen; ja, många gånger
Hoppat; yes
Stegrat med häst; Ja, ett antal gånger
Bockat; ja ett antal gånger
Blivit sparkad; ja några gånger
Blivit trampat; jiies
Gått omkull med häst; tre gånger, varav två gånger på hinder....
Hoppat en oxer; jies
Hoppat en trippelbarr; jies
Tävlat i dressyr; ja, klubb
Tävlat i hoppning; jies
Tävlat i terräng; nää
Ridit utomlands; jappsi, spanien och norge.
Haft foderhäst, medryttarhäst, sköthäst eller så; ja
Ridit en häst under 10 år; japp
Ridit en häst över 25 år; ja
Hoppat 60 cm; ja
Hoppat 80 cm; ja
-
Första gången jag ramlade av; Ingenaning hahaha
Första hästen jag red; Ponnyridning, Övik kanske?
Ponnyn jag sist red; Ariel, dressyrpass på banan
Hästen jag sist red; Olga, barbackahoppning på ridbanan i ösregn! Vi vann hahah! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0