I like it and I do it again


Nu ska jag pallra mig upp ur sängen och moppa ut till stallet. Blir först upp till södra och rida på Malle, sen upp till norra och rida på Ariel. Kanske ska prova det nya JW schabraket och se om det passar på Ariel, det är såå fiint!

Men iallafall, lligger fortfarande i sängen med sovkläder och kollar på Eva och Adam, måste verkligen försöka vända tillbaka dygnet igen hehe. Går och lägger mig vid tre och går upp tolv eller senare typ...

åhjuste, har fått tillbaka mitt ryggont... Som jag fick när jag red på Ariel på en micketräning. När jag och Hanna var i forum och käkade tacobar så strålade det från ryggen ner i benen och uppåt. Det har aldrig gjort så ont, seriöst! Jag kunde lixom inte räta på ryggen utan att det kändes som någon stack en kniv i svanskotan, fyfan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0